tisdag 5 oktober 2010

Bona...

....jepp...det va kunden jag fotade för ida...fiffigt namn, för det handlar just om att "bona om" golvet :-)Här ser ni delar av gänget, som är lite smått i panik under detta ögonblick. Det råkades nämligen hamna ngt på det dyra golvet, som inte riktigt va meningen ;-) Men det löste sig...kunden va ju på plats...he, he...
Som ni kanske förstår så va det inte vilken lägenhet som helst vi fotade i, shitpomfrit...värsta flådiga lyan, i västra hamnen...ja, ni ser ju nedan...denna vjuuun...jodå så att...dock lite för dyr för min plånbok...9 mille kostar den för er som är intresserade ;-)

Kul plåtning ida å jag tackar alla medverkande!
Ngt trötter nu måste jag erkänna, men välförkänt....tog ett intervallpass när jag kom hem...skönt! Jaha...vad händer next...imorgon står det hälsowork på shemat, dax å sätta sig in i det nya programmet Aouto XL. Ska bli spännande...! :-)
Torsdag åker jag upp till storstaden...några som ropar efter mig...så det blir en snabbvisit där. Förhoppningsvis en lägenhetstitt å sen mys med Nela...men mer om det i slutet av veckan...nu...soffläge...kramilikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar