fredag 1 oktober 2010

Fredag...

....alla redan...ja, jeeesus vad dagarna springer iväg. Jaha...först å främst...för er som undrar, så mår jag bra. Magen har lugnat ner sig å likaså jag. Proverna va ok, så jag får helt enkelt ta det lite lungt med kaffet ;-)

Veckan har bjudit på massa roligheter. Ny agentur, i Amsterdam som jag redan har blivit bokad av för ett jobb om två veckor, i Köpenhamn, kul! Likaså så kom det igår in ett nytt jobb i Malmö, på tisdag, där jag åter igen ska spela mamma...ha, ha...jodå så att...börja bli van vid den rollen nu :-)

Jag har även bokat in hälsojobb för MA (http://www.motiveactive.com/) som för övrigt nyligen har lanserat ett nytt dataprogram som är utöver det vanliga. Ta en kik på deras hemsida vetja...

Ja...sa ju det...massa roligheter...som alltid om jag får bestämma ;-) Jag lever bara en gång å då gäller det att leva också, så om du som nu läser detta inte lever dina drömmar och har roligt...tips...börja nu! :-)

Me de orden vill jag önska er en Trevlig helg och bjussar på de senaste bilderna från Cappucini plåtningen...me like...hoppas ni gör det oxå?!

PoK











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar