söndag 24 oktober 2010

Ojojoj...

...trött...jodå så att...inte så konstigt iofs med tanke på att jag i princip var uppe ett dygn igår. Så därför en skön känsla att det är söndag å därmed vilodag å nu när jag tittar ut så säger vädret likaså...mys i soffan med en filmrulle...

Jaha...bröllopsmässan igår, den gick super....nedan ser ni mina klänningar, som är redo för att hoppa i. Det går ju i hundra bakom scenen när vi ska byta om, så det gäller att allt är på sin plats innan vi sätter igång.... Jag och Louise är redo för att snart köra vår andra visning...
...å här är resten av brudarna...

...såå fina, eller hur?! Som sagt, det gick super å alla va nöjda och jag tackar Senzagänget för en rolig lördag...
...som jag fortsatte i Kristianstad, efter mkt om å men. Ja, SJ har ju inte alla hästa hemma just nu...men, men...fram kom jag och hem till vännen Frida för ett snabbt ombyte å nån timme senare var vi på dansgolvet på Grand, som vi inte lämnade i första taget. Shitpomfrit...love to dance...:-P Lagom dos å sen blev det hemfärd....eller ja...kom inte så långt...det blir aldrig som man tänkt sig...;-)
Veckan kommer nu inledas med två dagars jobb för MotiveActive och hälsotester skall utföras. Sen får vi helt enkelt ser vad som står på schemat next....troligtvis Sthlm in the end of the week...men I´l be back ;-)
No doftar det mat...sen ska jag gosa ner mig i soffan...trevlig söndag på er!
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar