torsdag 14 oktober 2010

Hi...

....do you know Terremark..? He, he...ja, den frasen har jag sagt ett antal gånger dessa tre dagar, som jag har spenderat på Bella center i Köpenhamn. Å Terremark är just det företag som jag har arbetat för. Här nedan ser ni en bild på mig och Louise, min kollega från Matchingmodels, i våra söta röda dressar. Å ja, det va ganska så lätt att locka till sig männen till vår monter, med tanke på att vi typ var två av väldigt få kvinnor som va där samt bland ett hav av bara massa teknik, datorer, bla, bla... ja...ni fattar ;-)

Ytterligare en bild på vår monter och underbara Louise.
Känns lite konstigt nu å komma hem å prata svenska, efter att enbart snackat engelska i tre dagar...he, he...lite roligt...vad en vänjer sig fort...ja, ja...kul har det varit å jag tackar alla inblandade för dessa dagar...see u soon! :-)
Jaha...fredag imorn...igen...veckorna springer iväg å denna veckan har det verkligen hänt massor...2 ev. 3 bokningar till...å snart...sååå Sthlm next! Åker upp på lördag. Det blir prio lägenhet sön-mån. Tisdag plåtning för tidningen Hälsa, omslag! :-) Fredag plåtning i Halmstad, Lördag Bröllopsmässa i Trollhättan å Måndag plåtning i Göteborg...ja, det ä minst sagt fullt upp. Meeeen....en sak i taget...å jag kommer givetvis att hålla er uppdaterade....
Nu...ngt trötter...så det blir soffläge...byebye å hörs snart igen...
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar