fredag 22 oktober 2010

För första gången...

....så hade jag INGA hål hos tandläkaren...helt sjukt, thjoho...det va på tiden....har ju en aning tandläkarfobi så jag är evigt tacksam...

Blev en hel del shopping ida oxå...as usual när jag å moa är i farten...he, he...btw, hittade denna bilden som är tagen av Björn, fotograf i Karlskrona, å bilden är just tagen i staden som vi har strosat runt i ida...blev en lunch med goa Emelie oxå. Sååå roligt å träffar dig vännen!

Känner mig mör i kroppen efter ett löppass, gött då det nu bär av till Helsingborg...ska strax bege mig...kommer somna en stund på tåget tror jag...

Imorgon wedding som sagt å sen blir det kanske till att slå klackarna i taket...fick ett erbjudande av MUA Frida i Kristianstad å jag kommer ju att komma hem lagom i tid till att gå ut, så varför inte...tjihi...blir nog det...älska ju å dansa...så ni som ska ut...vi ses kanske i vimlet...:-)

Nähä..måste kila...Trevlig helg gott folk!
Återkommer med bilder på söndag..PoK

1 kommentar:

  1. Detsamma vännen!!! Hoppas det blir en date snart igen PoK

    SvaraRadera