lördag 8 januari 2011

I torsdags kom den....

...förkylningen, som jag väntat på. Bara å ta tjuren vid hornen å bemästra denna. Tagit det lugnt sen dess å käkat en hel del medicamento. Känner mej lite piggare nu...men långt ifrån bra. Ja, ja...snart så.

Jag har nu installerat mig här i storstaden och jag kände mig nästan på snudd till rastlös i veckan, fastän min plan va att ta det lugnt. Men det skulle jag kanske inte sagt, för nu är det i full gång. Jobb mån, tis nästa vecka. Casting imorgon. Mer om dessa återkommer jag om.

Kommer nyligen från stan, där jag har spenderat dagen med päronen och lärt min kära mor lite hur hon ska röra sig här nu och vilken tunnelbana hon ska ta osv. Hon börjar ju nytt jobb på måndag...spännande! Lycka till Moa, det kommer gå super. Vi mötte även upp tvillingsystern Lisa med man, alltid lika trevligt. Snart bär det av till stan igen, då jag o Nela ska umgås...blir god mat och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda...

Imorn är det som sagt casting...sedan är det lägenhetsvisning som står på schemat. Känns som att det kommer vara vårt söndagsnöje nu en tid framöver. Men det är kul. Håller tummarna för att vi hittar ngt som faller oss i smaken...

Återkommer måndag med bilder om dagens jobb.

Sålänge en skön bil från i somras...See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar