onsdag 29 december 2010

Stockholm i mitt hjärta...

.....å ja, från och med idag så är jag nu nollåtta ;-) Flyttade upp en del av mitt bohag, eller ja egentligen bara lite kläder. Har äntligen hittat en tillfällig lya på söder. Sååå skönt..äntligen! Slippa detta pendlande och ja...jag känner mig verkligen hemma här. Å ännu bättre är det då mina päron kommer efter och redan nästa vecka. Thjoho!

Julhelgen har varit lugn och skön. Väl behövlig och jag känner väl fortfarande att jag har lite å ta igen. Tar denna vecka oxå som den kommer och laddar inför nästa år. Kommer fira nyår i Sthlm med världens bästa Nela. Ska bli sååå kul, eller hur gumman?! ;-)

Sen så är det 2011 å jag är säker på att 2011 kommer bli det best year ever...! Vad det innebär kommer ni att få ta del av här såklart..

Bara för mig å önska alla ett GOTT NYTT ÅR!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar