tisdag 11 januari 2011

Gårdagens filmning...

...gick bra. Jag har tyvärr inga bilder att bjuda på. Det var en informationsfilm för Ericsson och jag agerade buisnesswoman. Kul! :-)

Idag har jag varit på produktionsbolaget och träffat en del av gänget jag hängt med de senaste veckorna. Sååå roligt å få träffa dom igen. Vi behövde komplettera lite saker och passade därför på att göra det idag. Fick även se lite vad som komma skall å OMG va roligt. Längtar verkligen!

Jag känner mig lite piggare idag och tog därför en promenad hem från stan. Ska strax köra ett Yoga pass oxå, innan det bär av till Nela för matlagning och mys. Mamsen kommer snart hem, ska väl hinna med och tjittjattra lite med henne oxå. Bjuder på en gammal bild, som ni säkert sett tidigare. Älskar verkligen den!

Imorgon är det bokföring och pappersaerbete som står på schemat. Puh...men ett nödvändigt ont.

See U soon!
PoK

Å BTW, fick idag reda på att min underbara kusin ska få tvillingar. HELT UNDERBART! Grattis familjen Lindfors/Olofsgård!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar