fredag 21 januari 2011

I´m back in...

...lugnet å giv mig styrka som mamma hade sagt vad lugnt det är här nere. Märker det sååå tydligt när jag kommer från storstaden. Skönt å jag klagar absolut inte.

Jag har de senaste två dagarna fått äran å hämta denna lilla krabaten på dagis. Ja, ni förstår ju...kan inget annat än att älska detta underbara knyte...puss på dej Viktor, saknar dej redan. Vi ses nästa vecka igen.

Jaha, vad gör jag hemma här nu då. Jo, jag ska göra ett jobb här i helgen. Sen blir det åter till storstaden igen, på måndag eller tisdag. Måste kolla det med en gång förresten...
Sen blir det in till stan för lunch med en annan favorit, Maggie!! Helgen är för övrigt fullbokad med bl.a. tjejkväll. Såå..ja...Trevlig helg på Er!

Hör snart igen!
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar