måndag 31 januari 2011

Ååååå...

....ida ä jag seg....men kanske inte så konstigt. Helgen har inneburit en held jobb, gått modevisning på bröllopsmässa som jag igår avslutade med en mil i löpspåret. Skönt!

Nu ny vecka och nya möjligheter. Jag skulle egentligen idag plåtat omlag för Hälsa tidningen i Göteborg. Men pga av dåligt väder så är den framskjuten.

Jag ska idag förbereda lite inför kommande hälsojobb. Blir även till att hämta min favorit i eftermiddag. Imorgon och onsdag är det casting inför kommande jobb å sen bär det av till Blekinge och Skåne för ytterligare en bröllopsmässa i Malmö till helgen.
Så med andra ord, veckan är bokad å det är fullt ös! :-)

Nu blir det snart lunch i stan med en kär vän.
See U snart...lovar att återkomma med bilder från helgens wedding oxå.

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar