tisdag 27 april 2010

Idag vaknade jag tidigt....

...kl 07 rättare sagt å då hade Charlotte varit vaken ett tag. Vi tog med Keeper ut å åkte en bit bort från huset, där det är mkt skog, precis vid vattnet. Jag tog på mig löpardojerna å sprang en runda medans Charlotte rastade Keeper. Tyvärr så regnade det, så jag ska inte ljuga å säga att det va en njutbar morgon, men tja...helt ok.


Resten av dagen har jag spenderat mest med Keeper å här framför datorn. Charlotte åkte i e.m till Sverige å ska vara där 1 månad. Blev lite ombytta roller för oss. Så nu har jag blivit hundägare för ett tag, å ska göra mitt bästa för att Keeper ska ha de bra. Det är lite av en deal för att jag får bor här gratis :-) Nedan ser ni mitt rum förresten.


Å här ser ni att det blev lite finare väder senare i e.m. Sol, sååå skönt. Å våren har ju redan kommit hit, som ni ser på det vackra trädet nedan. Mkt mer utslaget allting här än i Sverige. Me like!!!
Å här ser ni en nöjd Keeper efter vår e.m promenad. Han står på husets framsida, ni har väl lagt märke till flaggan. Go Sweden! :-)


Å här ser ni Charlotte å Keeper, som inte riktigt ville vara me på foto.


Imorgon blir det till att åka in till Manhattan å möta upp Jolie på agenturen. Ska bli kul. Va ett tag sen nu. Jag hoppas hon har massor av positivt å komma med till mig. Mer om det får ni läsa imorgon.
See u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar