torsdag 29 april 2010

Vilket underbart väder....

....jag har haft här i Tarrytown, NY ida! Sommarvärme å strålande solsken hela dagen. Fantastiskt! Jag har ägnat hela dagen åt denna stad å med andra ord varit mestadels på hemmaplan. Morgonen började jag med en löprunda, för att sedan gå en sväng lite senare med Keeper. Iom det underbara vädret så har jag mestadels oxå varit ute. Nedan ser ni parken, som ligger precis granne med där jag bor. Blev lunch där, nice? Helt ok ;-)

Eftermiddagen blev det på bakgården, iklädd bikini å första brännan är fixad. Såååå nice, me like!!

Lite senare va de dax för långpromenad med Keeper å vi gick till skogen, som inte ligger så långt härifrån. Å det ä verkligen skog, tar typ aldrig slut. På vägen va jag tvungen å ta kort på mellanstadieskolan som låg på vägen. Stor...ehhh ja!

10 min senare så kommer det här, skog, skog å ännu mera natur å skog. Såååå härligt.


Iom att det va varmt ute så passade Keeper på å bada och dricka lite utav bäcken som låg längs med promenadstigen. He, he...helt överlycklig.


Imorgon är det ju valborg hemma å det tänkte jag faktiskt fira här oxå. Svenska kyrkan ha brasa, korvgrillning etc å sedan anordnas det en fest för alla skandinaviska folk. Ska bli kul! Förhoppningsvis så lär jag väl känna några där, som jag sedan kan hänga lite med.
Alles för ida, nu ska jag nog sätta på en film....mmm...ja, de blir de. :-)
See u!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar