torsdag 24 februari 2011

Redan torsdag....

.....baaahhh...var tar dagarna vägen...?!
Ha lite glömt bort min kära blogg denna vecka, sorry. Jag har haft fullt upp med annat.

I helgen hade vi ju som sagt familjeevent, å nedan ser ni en bild som Serny tog (www.serny.se). Shit va skoj vi hade. Vill även här passa på å tacka Frida för det fina sminket. Vi spelade ju även in en låt, som jag får återkomma med. Idag ska jag vara gäst hos Erwik, en talkshow som sänds på www.finest.se nästa vecka. Det får ni allt kolla in. Det ska bli kul! Ska även hämta min favoritkille innan, kusinbarnet Viktor. Imorgon blir det till att träffa Titangänget och sedan på kvällen så är det iväg på en kändisfest :-)
Å sen...jag sen är det helg...igen. Blir nog en relativt lugn sådan för min del. Ska iväg å kika på lite möbler.

Hörs vi inte innan, så önskar jag er redan nu en trevlig helg!
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar