torsdag 10 februari 2011

Äntligen hemma...

....efter den sjukaste å längsta resan på väldigt länge. Började ju å snöa idag å shitpomfrit vilken kaos det va i trafiken. Ja, ja...nu ä jag äntligen hemma och tyvärr så känner jag mig lite krasslig. Rosslig i bröstet och ont i hela kroppen....bläää....men de ska väl förhoppningsvis ge med sig. Har inte sovit så mkt de senaste två nätterna, då det har varit mkt jobb i Jönköping. En trevlig och påkostad mässa för Husqvarna och Electrolux som vi drog i hamn med bravud. Bra jobbat hela teamet säger jag!!

Imorgon är det fredag å dax för casting för en stor reklamfilm som jag hoppas och tror jag kommer att få. Inspelning i Malaysia om 2 veckor typ...najs...jodå..

Helgen blir för övrigt att umgås med nära och kära. Återkommer i slutet av den eller på måndag om nästa veckas projekt....

Å sen snart så...får jag äntligen skriva här...hehe...de projektet jag gjort som snart kommer att lanseras...men...snart som sagt..thjihi...

Nu ska jag bädda ner mig å ta ifatt lite sömn.
PoK å trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar